ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ТОЧНОЇ І ГРУБОЇ РОБОТИ
Опис: Техніку Азоту необхідні інструменти для грубої і точної роботи.
Проходження: Інструменти для грубої роботи знаходяться у вагонах, що стоять на залізничних коліях (вагони Ви зможете знайти по блакитному світінню). Потрапити у вагон можна через дах, на який треба зістрибнути з моста. Щоб електрична аномалія Вас не зачепила, необхідно не стояти у неї на шляху, а переміститися вбік.
Інструменти для тонкої роботи Ви знайдете на території заводу Юпітер, на другому поверсі будівлі, розташованої в південно-західній частині. Щоб потрапити всередину, необхідно піднятися на другий поверх будівлі і пройти через аномалії. У шафі, в кінці кімнати, Ви зможете знайти набір інструментів. Серед аномалій Ви зможете знайти артефакт.
Копачі
Опис і проходження: Найцікавіший персонаж - дядько Яр. Ось так би всім персонажам - розмову починати з "сніданку туриста". Він просить сходити до села Копачі, допомогти. На повний шлунок - легко. Загалом на локації Копач і- безліч зомбі, але їх краще поки не чіпати, а спокійно йти за Яром. Піднявшись на другий поверх, побачите маленьку сценку битви зомбі проти найманців, що найцікавіше - то, по суті, ви на стороні зомбі, адже треба вбивати найманців. Після бою починають з'ясовуватися цікаві деталі. Виявляється, найманці переслідували Яра, а той, щоб з ними розібратися, нацькував їх на зомбі. Загалом цілком розумно. А ви за гроші йому допомогли. При запрошенні Яра піти з ним на Янов, краще відмовитися - ще одного завдання не буде, а мертві не обшукані.
Нагорода: 6000р.
Додатково: неподалік аномалія - не завадило б і заглянути, а за аномаліями знаходиться безпілотний літак.
ДОКУМЕНТИ ГРУПИ СТРІЛКА + ОБШУК БЕЗПІЛОТНИКА
Опис: У процесі гри за аномалією "Попелище" Ви знайшли безпілотний літак, при обшуку отриманий модуль пам'яті або ж самі знайшли на локації документи групи Стрілка.
Проходження: Знайдений У літаку модуль пам'яті віднесіть Азоту. За розшифровку технік візьме близько 1000 рублів і йому знадобитися близько 3 годин часу. Можна перепочити або ж поспати. Згідно отриманої інформації, на локації Юпітер знаходиться 3 схованки групи Стрілка. Документи з цих схованок забирати не обов'язково, але їх можна повернути хазяїну на локації Прип'ять.
Схованка перша знаходиться в підвалі під цементним заводом. Вхід У підвал - збоку боліт. Щоб знайти ящик, в якому знаходяться документи, необхідно потрапити в підвал і йти під правою стороною, пройти через єдиний доступний дверний прохід і відкрити скриньку в кінці коридору.
Схованка друга знаходиться в кар'єрі, в землекопній машині. Потрапити всередину можна тільки одним способом: зістрибнути з дерева на машину. Документи знаходяться в кабіні, в рюкзаку під електрощитом.
Схованку третю можна знайти на території заводу Юпітер (у південно-східній частині). Орієнтиром буде споруда з п'ятьма чашеподібними будівлями нагорі. Під ними буде яма з аномаліями, в ямі стирчить шматок труби, в якому і знаходиться схованка.
БОРГИ
Опис: Сталкер по імені Вано розповідає Вам історію про те, що його поставили на лічильник місцеві бандити. Скільки б він не приносив боргу, постійно з'являються відсотки. Він просить Вас віднести гроші, щоб раз і назавжди покінчити з проблемою.
Проходження: Відправляйтеся на базу бандитів. Заховайте зброю та прямуйте в табір до старшого. Сенс розмови буде залежати від солідності Вашої броні. Можливі варіанти:
- Віддати 7000 тис. рублів, оскільки 5000 - борг, 2000- відсотки.
- Віддати 5000 тис. рублів, якщо у Вас солідний костюм.
- Грошей не віддавати, вибрати варіант "Простіше тебе пристрелити" і винести весь табір. Противників близько дюжини.
Проходження може бути таким: вбити старшого і його охоронця, сісти на ящики перед дверима, вимкнути ліхтарик і стріляти кожного, хто входить. У старшого бандита знайдеться непогана зброя "Відбійник". Це один із кращих дробовиків для проходження гри. 5000 можна залишити собі, але тепер у Вас будуть серйозні проблеми з бандитами.
Нагорода: дружба з Вано та можливість взяти його в Прип'ять.
ПОЛЮВАННЯ
Опис: У підвалі Янова перебуває колишній мисливець - Звіробій. Останнім часом в аномалії Плавні з'явилися болотні кровососи, які дуже "бентежать" сталкерів. Ваше завдання - знищити тварюк.
Проходження: За допомогою провідника або своїм ходом необхідно дістатися до аномалії "Плавні". Перш, ніж взятися за знищення тварюк, використайте детектор та знайдіть артефакт. Далі доведеться розбиратися з кровососами. Переваги полювання на болоті: про розташування кровососа можна дізнатись по колам, які він залишає на воді; недолік - кровососів там 3 і на відкритому просторі вони можуть обійти Вас ззаду, що загрожує великою втратою крові. Можна впертися спиною в камінь і відстрілювати мутантів з цього положення:так вони не зможуть обійти Вас ззаду.
Нагорода: 3000 та координати 3 схованок .
Додатково: проходження гри буде ще приводити Вас на Плавні - не забувайте шукати артефакти.
ПОЛЮВАННЯ (ЧАСТИНА 2)
Опис: Звіробій повідає історію про те, що в східних тунелях з'явилися невідомі мутанти, які вже вбили двох сталкерів. Необхідно позбавити локацію від їх присутності.
Проходження: За допомогою провідника або пішки дістаньтеся до величезних воріт. Зліва знаходяться двері. Всередині будівлі Вам необхідно дістатися до великого залу.
Не поспішайте спускатися сходами. Також не забудьте привітатись із бюргером. Як це не парадоксально, але найпростіше вбити чудовисько ножем. Підбігаючи впритул, бийте: деякі удари він може відбити захисним полем. Аналогічно з другим екземпляром. Не дивуйтеся, якщо після вбивства чудовисько залишиться стояти- для них це нормально. Проходження гри ще забезпечить зустріч з подібними тварюками, але ніж залишається найефективнішим способом його знищити.
Нагорода: Координати 3 схованок, додатковий квест, 5000руб.
Додатково: Неподалік аномалія Кар'єр, в якій знаходиться артефакт і вмираючий сталкер. На жаль, аптечка йому не допоможе, але ось додатковий квест на помсту Вам забезпечений.
ПОЛЮВАННЯ ЗА ХИМЕРАМИ
Опис: Звіробій просить Вас знищити химеру, яка колись напала на нього і його друга.
Проходження: Для виконання цього завдання необхідно дістатися на "Скадовськ" і знайти Гонту. Поговоривши з ним, можете висуватися на полювання. Химера буде чекати біля літньої естради. Коли всі разом доберетеся до монстра, за командою відкривайте вогонь.
Нагорода: СПАС 14 від Гонти
Опис: За інформацією Звіробоя неподалік об'явилася друга химера - та, що вбила Лиса.
Проходження: Химера, за словами Звіробоя, знаходиться біля вентиляційних шахт, але шукати її там слід вночі. Діставшись до місця, заходьте усередину дворика та починайте пошуки. Химера-звір небезпечний, але не безсмертний. Вона атакує в основному в стрибку, але від нього можна ухилитися. Після вбивства Химери необхідно отримати нагороду у Звіробоя.
Нагорода: Досягнення, дробовик, 10000руб.
ДОБУТИ МАТЕРІАЛИ АЗОТУ
Опис: Місцевому техніку-Азоту потрібні матеріали для роботи. За його словами, їх можна знайти на цементному заводі.
Проходження: Для попадання всередину заводу необхідно піднятися на дах. Безпосередньо вхід у завод буде у вигляді люка в даху, поряд із аномалією. Далі спускайтеся в будівлю заводу. Вам потрібно буде обшукати послідовно всі поверхи. Потрібні Вам компоненти знаходяться на стелажах і столах. Коли збір буде закінчено повністю, - на екрані з'явиться повідомлення, що завдання зі збору оновлено.
Нагорода: істотна знижка на ремонт і вдосконалення обладнання
Додатково: Кілька армійських аптечок знаходяться під трубою, в підвалі.
ДОСЛІДЖЕННЯ АНОМАЛІЇ
Опис: Герман, який знаходиться в бункері вчених, розповідає про те, що стаклерами недавно було знайдено дивне явище - змінне пси-поле. Джерело його невідоме.
Проходження: За наводкою Германа поспілкуйтеся зі сталкерами, які знаходяться у дворі наукового комплексу. Вони Вас відведуть на місце виконання завдання. Перед Вами тунель, в якому темрява і смерть . У тунелі знаходяться 3 зомбі, що колись були такими ж стакерами, як і Ви, але їх життєвий шлях обірвався в цьому тунелі.
Далі необхідно через двері пройти в кімнату, повну аномалій єлектра, і рухомою аномалією, з якою краще не стикатися - просто йдіть за нею. У цій та наступній кімнатах Ви зможете знайти зброю і припаси. Далі Ви знайдете потрібну кімнату - посередині лежить артефакт, який і є джерелом випромінювання. Але це було порівняно просто: не поспішайте відкривати останні двері, поки не побачите максимальне випромінювання, або не почуєте рев контролера. Так-так, саме ця тварюка чекає за дверима, і якщо не поквапитеся, то сталкери, які йшли з Вами, стануть підкорятися йому. Бувають ситуації, коли відчиняються двері, а контролера немає, а сталкери перетворюються на зомбі, так що краще зберегтися. Для подальшого проходження бажано, щоб сталкери - союзники вижили.
Нагорода: Координати сховища, 6000руб.
Додатково: Уважно обшукайте кімнату : там може бути багато цікавого.
ДОСЛІДЖЕННЯ АНОМАЛІЇ ЧАСТИНА 2
Опис: Все той же Любязний професор просить Вас допомогти захистити групу сталкерів- найманців, які проводитимуть виміри.
Проходження: Для цього завдання дуже знадобляться дробовик і снайперська гвинтівка. Для початку необхідно поговорити зі сталкерамі - найманцями. З ними Вам необхідно відвідати 2 локації - аномалію Плавні і аномалію Попелище.
Аномалія Плавні зустріне Вас постійними нападами мутантів. Під час першої хвилі головне- зберегти життя якомога більшої кількості сталкерів. Крім плоті, швидше за все, з боку болота будуть атакувати кровососи. Важливо не підстрелити сталкерів, щ об не провалити завдання.
Убивши першу хвилю монстрів, необхідно почати розбиратися з іншими. Намагайтеся помітити супротивників як можна з більшої відстані і біжіть їм назустріч: чим менше будуть відволікатися сталкери на захист, тим краще. Мутанти бігтимуть з усіх боків, тому треба буде постійно крутити головою. Після закінчення вимірів, не забудьте перевірити наявність артефактів в аномалії - вони можуть виявитися дуже корисними. Можна тут встановити і отриманий від Новикова сканер аномальної активності.
Після побоїща в Плавнях захист сталкерів на Попелищі здасться курортом. Противники - зомбі йтимуть із Копачів: влучні постріли з гвинтівки в голову роботі сталкерів не завадить. Знову таки можна і сканер встановити.
Нагорода: Детектор ВЕЛЕС, 7000руб.
ОСТАННІ РОЗРІБКИ
Опис: Герман дуже цікавиться документами по заводу Юпітер. За його словами, ці документи знаходяться в адміністративному корпусі.
Проходження: Можливо Ви ці документи вже отримали, перебуваючи на заводі Юпітер. Якщо ні, то необхідно дістатися до будівлі, зазначеної на карті, піднятися сходами на потрібний поверх, взяти документи зі столу.
Далі починається найцікавіше: при виході з кімнати Вам загрожує добре озброєний супротивник. Вихід тільки один: нагодувати свинцем нахабу. Після цього доведеться повторити подібну процедуру і з його друзям. В одного з них є КПК з вельми цікавою інформацією. Під північними сходами будівлі може знаходитися досить непогана схованка. Не забудьте обшукувати противників на предмет зброї. Документи і КПК необхідно віддати Герману.
Нагорода: Повний набір медикаментів, 9500руб.
ОАЗИС
Опис: Озерський розповість Вам про містичний Оазис – місце, де трапляються дивні речі: сталкер може зцілитися, лише торкнувшись води. Де він знаходиться-невідомо, але версій про його розташування у дуже багато.
Проходження: Насправді Оазис знаходиться під вентиляційним комплексом, але дістатися туди буде непросто. Вхід у катакомби охороняється загоном зомбі. Лабіринтів ви не зустрінете - шлях буде прямий до самої зали з колонами. У цьому місці Вас чекає сюрприз.
Трохи про принцип зали: ви заходите в зал з колонами, пробігаєте вперед по коридору і знову зал.
Щоб пройти залу і потрапити в Оазис, необхідно відкрити всі портали, які будуть з'являтися між колонами. Для цього необхідно пробігати через рядаи колон: якщо вгадаєте потрібний ряд, то відкриється новий портал, і знову по рядах, поки не відкриється наступний. Іншими словами: вибрали ряд, пробігли, якщо не відкрився портал - наступний ряд. Відкрився - шукаємо знову потрібний ряд. Часу витратите багато. Потім, коли будуть відкриті всі портали, біжіть крізь них і прямо в Оазис. У його центрі знаходиться артефакт - серце Оазису. Як тільки він з'явиться, на Вас нападе псевдопес, якого необхідно вбити. Вибратися з Оазису можна по сходах, що ведуть з центру вентиляційного комплексу.
Нагорода: 7000
ЗАМАНЛИВИЙ БІЗНЕС
Опис: Сич просить Вас знайти 3 детектора Велес і принести їх механіку Новикову (бункер вчених) для модернізації.
Проходження: Детектори Велес можна отримати по ходу гри. Як мінімум, 2 Ви зможете отримати за виконання квестів, кілька можна взяти з убитих сталкерів, зрештою їх можна купити. Коли ви зберете 3 штуки, - віддайте їх Новікову. Але назад Ви їх не отримаєте, так що потурбуйтесь, щоб у Вас був запасний- для особистого користування.
Через деякий час необхідно зайти до Сича на Скадовськ. Він скаже, що отримав детектори, але Борода не хоче виплачувати свій відсоток. Треба розібратися з Бородою. Борода буде присягатися, що нічого не знає і виконав умови угоди. У будь-якому випадку Ви отримаєте від нього Сварог.
ТЕМНИЙ БІЗНЕС
Опис: Сич пропонує Вам звернутися до Султану, який може допомогти у вирішенні проблеми.
Проходження: Сич давно хоче зайняти місце Бороди і притиснути його до стінки. Для виконання цього квесту необхідно дві умови. Перше: взяти у Бороди завдання на пошук "Компаса", знайти артефакт і віддати його Султану. Друге: знайти сталкерів Бороди з модифікованими детекторами. Одині з сталкерів зажадає від Вас обміну на зброю, хоча можна просто вбити, але не варто ризикувати стосунками з іншими сталкерами. Місцезнаходження сталкерів буде відображатися на карті. Отримані артефакти необхідно віддати Султану.
Нагорода: 10800, 2 детектора «Сварог».
КОМПАС
Опис: Бороді замовили пошук рідкісного артефакту "Компас". За його інформацією він знаходитися у Ноя.
Проходження: Відправляйтеся до самітника Ноя, який знаходиться неподалік. Коли доберетеся до дверей - не забудьте ухилитися від заряду дробу з дробовика. Божевільний Ной артефакт віддасть Вам просто так. Тепер залишається вирішити, що робити з артефактом. Спасибі розробникам, Ви можете бути винагородженні за правильне проходження гри: якщо ще раз підійти до Ноя, то він може дати ще один Компас, так би мовити, для особистого використання. Але третій раз просити не варто.
Нагорода 1: віддати "Компас" Бороді за 10 000руб. і отримати досягнення "Свій хлопець"
Нагорода 2: віддати "Компас" Султану за 10 000руб. і поставити Бороду на відсотки.
Опис: Детектори вчених зареєстрували аномальну активність, яку вчені хотіли б досліджувати.
Проходження: За словами вчених, аномальна активність була помічена в районі градирні. Для проходження знадобитися детектор Сварог. Коли доберетеся до градирні, Ви побачите аномалію Пузир, з якого будуть доноситися крики про допомогу, але, як тільки ви дійдете до нього, то з нього з'являться трупи бійців Боргу, серед яких буде Генерал Ткаченко - засновник Боргу. Його КПК є цінністю як для Боргу, так і для Свободи. У Вас є вибір: віддати їх командиру Свободи або Боргу. Вчені скажуть лише спасибі.
Нагорода: отримати Грім С14 від Боргу або СГИ-5к від Свободи, 4000руб.
ГІПОТЕЗА
Опис: Після виконання завдання «Дослідження Аномалій частина 2» Озерський хоче перевірити свою гіпотезу про те, що дослідження впливають на активність мутантів.
Проходження: Візьміть прилад, залізьте в аномалію Обвал, вмикайте її.
Снорк, підсмажується, та все одно намагається вас убити.
(Або тікаємо, він все одно сам помре, або знищуємо ножем)
Нагорода: медичні препарати
ОХОРОНА
Опис: Найманці, які охороняли вчених, вже не виконують своїх обов'язків. Необхідно знайти їм заміну. Герман просить знайти нових людей.
Проходження: Існує кілька варіантів проходження. Різниця лише в тому, до кого ви звернетеся: представники Свободи або Боргу на Янові, або сталкер Спартак на Затоні. З метою економії часу і коштів краще звернутися до того угрупування, з яким у Вас склалися найкращі стосунки.
Нагорода: Радіопротектори, антидот, 4000руб.
КОНТРАКТ З ВЧЕНИМИ
Опис: У науковому комплексі Ви можете зустріти колишнього військового Гаріка, у якого досить серйозні проблеми. З одного боку: у нього контракт з ученими на пошук артефактів, а з іншого боку -артефакти, які йому треба знайти (Колобок і Скиба м'яса) на локації Юпітер знайти дуже важко. Він просить Вас допомогти йому.
Проходження: «Колобок» та «Шматок м’яса» можна знайти на локації Затон. Наприклад, Колобок може з'явитися в Соснодубі, алеє і інший шлях. Якщо у Вас є досягнення "Свій хлопець", то вище вказані артефакти можуть з'явитися у Бороди, де їх можна з легкістю придбати.
Нагорода: 7000, безкоштовні послуги.
У ПОШУКАХ СОРОКИ, ЧУЖІ ЗАСЛУГИ, ВІДПЛАТА
Опис: Все починається ще в Затоні, Гонта просить Вас знайти якогось Сороку, який підставив його групу в момент нападу химери. Після цього він пропав і швидше за все змінив прізвисько.
Проходження: Сороку Ви знайдете на станції Янів - дійсно, він змінив ім'я на Флінт. Ця тварюка, крім того, що кинула Гонту, тепер привласнила собі чужі заслуги, а саме- Ваші. Але довести нічого поки не можна. Можливість притиснути покидька з'явиться після того, як ви відвідаєте Кар'єр, в якому знайдете вмираючого сталкера Тріску, який розповість Вам, що саме Флінт підставив його і залишив помирати. Розкажіть про це командиру Боргу - він сам розбереться з Флінтом .
Нагорода: 1000руб. та досягнення.
ЗАРУЧНИК
Опис: На станції Янів сталкер Ведмідь просить Вашої допомоги. Його друг потрапив у полон бандитів, які влаштували лігво на складі контейнерів.
Проходження: Аналізуючи діалог з Ведмедем, ви можете прийняти кілька варіантів рішення : йти домовлятися, йти разом зі стакерами або знищити бандитів самому. Якщо виберете перший варіант, то Вам видадуть артефакт "Золота рибка". Діставшись на місце, необхідно буде поговорити з ватажком бандитів. За заручника він захоче або артефакт, або 16000. Після обміну, з Вас ще раз зажадають грошей, щоб Вас відпустити з бази. Після всього прямуйте до Янова. Нагородою у разі такого проходження стануть 5000руб. та координати сховищ.
Є альтернативний варіант передбачений проходженням - знищити супротивників поодинці. Це хоч і складно, але можливо. Найкраще починати вбивство супротивників здалеку, за допомогою снайперської гвинтівки, потім переходити до зачистки у дворі за допомогою автоматичного дробовика. Ватажок приставить гармату до голови заручника, але швидкий постріл в голову ватажка вирішить проблему.
У такому випадку- нагорода артефакт "Золота рибка" та координати сховищ.
ГРУППА МОНОЛІТОВЦІВ
Опис: Якщо ви будете проходити північніше складу контейнерів, біля дороги помітите невеликий загін бійців. Їх командир "Бродяга" просить Вашої допомоги. За його словами, вони практично нічого не пам'ятають і останні кілька років стерлися з їх пам'яті. Але вони пам'ятають лише те, що вбивали звичайних сталкерів, тому не можуть самі прийти на Янов і просять Вас поговорити з місцевими мешканцями.
Проходження: На станції Янів поговоріть або з лідером Свободи або Долг. Якщо відносини нормальні, то після невеликих переконань лідер угруповання направить солдатів на вербування. Після того, як колишні монолітовці вступлять у угрупування, ви можете отримати досягнення "Друг Долгу" або "Друг Свободи", яке передбачає, що ціни на послуги одних персонажів зменшаться, а інших збільшаться, і якщо Ви потрапите в халепу, угрупування постарається прийти до Вас на допомогу. Хоча, по суті, для проходження гри в подальшому це грає малу роль.
Нагорода: Костюм "Долгу" або "Свободи".
Досліджено місце аварії вертольота СКАТ 1
Проходження: Вертоліт СКАТ-1 знаходиться на вертолітному майданчику в околицях заводу Юпітер, але вхід на майданчик замінований. Пройти можна вздовж паркану. Дібравшись до вертольота, зможете взяти чорний ящик, вміст якого можна розшифрувати у місцевого техніка. Згідно з розшифровкою, всі військові рушили в напрямку точки Б28, таким чином досліджувати точку Б208 не треба. Тепер необхідно знайти шлях до Прип'яті. Можливо, після того, як Ви візьмете ящик, на міни кинуться тварини, таким чином розчистивши дорогу для Вас.
МІСЦЯ ЕВАКУАЦІЇ: ПЕРЕВІРИТИ ТОЧКУ "Б205"
Ця точка знаходиться на ЗРК "Волхов" (ЗРК - зенітно ракетний комплекс). На ЗРК купа зомбованих, які горять бажанням Вас убити, так що доведеться пробивати собі шлях. Зайдіть в будівлю На столі знаходиться листок з запискою лейтенанта Соколова, на якій зазначений код дверей. Записку треба взяти з собою, щоб потім виміняти на аптечку. Згідно з запискоюі, Соколов відправився в науковий бункер. Можна продовжити проходження на ЗРК Волхов, для цього зійдіть у підвал, підійдіть до дверей, вони відчиняться. Після цього підніміться сходами в невелику збройову, де можна поповнити запас озброєння.
Обшукати МІСЦЕ ПАДІННЯ: СКАТ 2+ ШЛЯХ У ПРИПЯТЬ
Один з вертольотів впав посеред заводу Юпітер. Дорога до вертольота буде довгою. Пошук слід починати, зайшовши з північних воріт. Потім поступово просуватися вглиб до південних будівель. На карті відображені документи та ключові точки на локації Юпітер.
Знайти більшість документів не становить труднощів, але з адміністративними документами будуть проблеми.
В основній будівлі необхідно знайти бетонні сходи, праворуч, які через невеликий тунель виведуть Вас в інший зал. Побродивши там, Ви знайдете ще документи (на 2 поверсі) і безпосередньо Скат 4. Захищати вертоліт буде Пси-Собака. Оглянувши Скат 4, можна рухатися далі.
Поруч із вертольотом знаходяться приміщення з металевих листів, в яких є дверний проріз - Вам туди. Ідіть до ще одного комплекту документів, який можна знайти в рубці управління .
Необхідно потрапити в завод з південно-західного боку. У дворі необхідно буде вбити одного кровососа, зайти в будівлю і піднятися на верхній поверх. Там Ви зможете знайти артефакт та інструменти для тонкої роботи.
Додатково: Неподалік за гаражами можна знайти чудову гвинтівку і припаси. Також поруч знаходиться табір бандитів, у ящиках в якому величезна купа припасів.
ПРИП'ЯТЬ-1 + ПЕРЕВІРИТИ ТОЧКУ "Б28"
Опис: Щоб перевірити точку евакуації "Б28",необхідно знайти шлях до Прип'яті. Судячи з документів, які Ви знайшли на заводі Юпітер, існує шляхопровід Прип'ять 1, який з'єднує Завод Юпітер і місто Прип'ять.
Проходження: Якщо у Вас ще немає потрібного комплекту документів, то Азот пошле Вас на їх пошуки, якщо є - то повідомить, що зможе відкрити шляхопровід, але для подорожі необхідно як мінімум 3 бійця і костюм із замкнутою системою дихання. Збір загону треба починати з розмови з Зулусом.
Розмова з Зулусом буде супроводжуватися тостами, за вдалий похід і неміряних кількостях найефективнішого протирадіаційного препарату - Горілки. З розмови можна зробити висновок, що необхідно шукати людей, яким Ви допомагали. За словами Зулуса, на затоні підходящих попутників не знайдеш. Ну й нехай. Чим більше Ви наберете людей, тим простіше буде проходження гри надалі.
Якщо в ході гри Ви виконували всі завдання, то на локації Юпітер Ви знайдете як мінімум 3 попутників. Почнемо з Вано. Йти то він хоче, та ось тільки відповідного костюма немає, вірніше він є, але в заставі у гавайця: заставна сума 5000 - дешевше заплатити Вано 5000, ніж купувати костюм самому. Після цього відправляйте Вано до Зулуса.
Лейтенант Соколов. Знаходиться цей персонаж у Бункері Вчених. У Прип'ять він йти згоден, але костюма в нього немає. Слава Богу, проблема вирішувана. У вчених є такий костюм, але розлучатися вони з ним не хочуть. Доведеться взяти у Озерського квест на пошук аномальної рослини. Проблем із пошуком цієї рослини виникнути не повинно. Просто забіжіть в центр аномалії, положення якої відображено на карті: тут Ви зможете знайти дану рослину і, можливо, артефакт. Після того, як принесете рослину в Озерське, отримаєте досягнення Першовідкривач, що дозволяють купувати у Германа анабіотик, що дозволяє пережити викид (в цьому місці виникає невеликий парадокс: Герман і Озерський змогли розробити цей анабіотик тільки після Вашого втручання, але при ретельному проходженні гри зразки цього препарату можна було знайти набагато раніше). Тепер Герман розщедриться на новий костюм, про що потрібно повідомити лейтенанту Соколову і відправити до Зулуса.
Бродяга (завдання вижив моноліт). З цим персонажем буде найменше "метушні": запропонували, він погодився, відправили до Зулуса. Після того, як Ви зберете 3 учасників загону, отримаєте досягнення "Лідер", яке має підвищити Ваші шанси на виживання в тунелі.
Тепер про костюм із замкнутою системою дихання. Кращим зразком є Сева, яку можна або знайти, або купити, без якого Ви просто не потрапите в тунель. Як тільки Ви потрапите в тунель, можна його викинути до біса і одягнути те, що Вам більш зручно, екзоскелет наприклад. Щоб нейтралізувати дію газу в нечисленних місцях, можна просто "бахнути" протихімічний препарат.
Коли команда в зборі, можна вирушати в дорогу. На території заводу Юпітер Азот відкриє двері і Ви спускаєтеся в підземелля. Ця частина проходження гри буде вельми і вельми цікавою: всю дорогу будуть атакувати снорки і тушканчики.
Ви не пошкодуєте, що взяли Вано, коли зустрінете на своєму шляху аномалії: Вано зможе майстерно провести Вас через них. Ну ось Ви і дісталися до величезного залу, двері, якої треба відкрити буде знеструмлена. Неподалік знаходиться трансформатор, на який треба залізти по сходах, яка до нього прикріплена (між двох бетонних опор). На трансформаторі шукайте перемикач. Як тільки Ви його повернете, з боку контейнерів полізуть монолітовці (снайперська гвинтівка (або Гаусс - гармата) дуже допоможе у їх вихованні). Але двері по раніше закриті. Необхідно дістатися до диспетчерської (знаходиться біля проходу, через який Ви потрапили в зал). Пробравшись через аномалії, заходите всередину і через двері, які були закриті до включення живлення, потрапляєте всередину. Тут ви зможете поповнити запас медикаментів. Необхідно піднятися на другий поверх і бажано взяти в руки снайперську зброю - використовуєте перемикач і знову монолітовці. З тією лише різницею, що зліва від Вас, вгорі, розташувався снайпер, який може вбити Вас або ваших союзників.
Після зачистки монолітовців рухайтеся до окаянних дверей, які треба було відкрити. Далі Вас очікує невеликий шутер зомбовані. У даному випадку достатньо ефективний дробовик. Сходи виведуть вас на сонячне світло і почнеться проходження гри Сталкер Заклик Прип'яті на новій локації.